Subscribe:

Ads 468x60px

Saturday 7 December 2013

MENGAPA SYURGA IMPIAN

Assalamualaikum......

ini entry pertama saya dalam alam blogger...salam perkenalan kepada semua yang sudi membaca blog yg  xseberapa ini...saya budak baru belajar, kalau salah mohon betulkan...

Alhamdulillah..setelah sekian lama asyik rajin baca blog orang lain, blog kawan2 akhirnya saya merajinkan diri untuk melangkah ke fasa baru sebagai penulis blog....macam xpercaya plak,..hihi...
Segalanya bermula kerana SHAKLEE,,yer..saya ngaku...saya buat blog nie sebab nak bagitahu satu dunia, bahawa Produk Shaklee adalah yang terbaik yang pernah saya jumpa.... kenapa??

Shaklee HALAL, SELAMAT, SEMULAJADI, JIMAT, MAMPU MILIK!!

Saya juga nak kongsikan pengalaman saya dan keluarga dalam menggunakan Shaklee...Semoga segala pengalaman yang bakal dikongsikan akan memberi manfaat kepada semua...Niat saya hanya nak membantu lebih ramai orang untuk mendapatkan tahap kesihatan lebih baik...

Mengapa saya memilih blog ini SYURGA IMPIAN...

Kerana saya suka Syurga...sape xnak duduk syurga oiii..... Dunia ini hanya persinggahan sementara....Dunia ini ujian buat kita..... Akhirat sana yang kekal abadi....Sudah pasti Syurga destinasi matlamat kita...Impian harus ada...Cita2 harus dimiliki...Usaha wajib dilaksana..... Namun Dunia yang sementara ini harus diisi dengan sesuatu yang berkualiti..bermanfaat..Jadikan diri kita bermanfaat...Jadikan diri kita KUAT dan SIHAT..apabila kita kuat dan sihat kita dapat menghasilkan sesuatu yang berkualiti dalam hidup kita...kita dapat membahagiakan semua orang...Bahagiakan insan disekeliling kita, ibu bapa, suami, anak2, sahabat, jiran...Kesihatan , rohani, kehidupan...segala-galanya hanya satu Matlamat dan Impian.....Syurga yang Abadi....In Sha Allah..



Zihan
8 Disember 2013




0 comments:

Post a Comment