Subscribe:

Ads 468x60px

Sunday 1 June 2014

Ahlan Wasahlan JUN!!



Assalamualaikum... 1 Jun 2014..

Lama sudah tidak menjengah ke blog ini....Maafkan saya wahai syurgavitamin.blogspot...Saya lebih fokus bisness di FB berbanding di Blog...In Sha Allah, Bulan Jun ini akan menjadi titik permulaan untuk saya lebih memberi FOKUS as blogger!! Chaiyokkk Zihan!! U Can Do It!!

In Sha Allah macam2 perkara akan saya kongsikan disini....Sukaduka kehidupan bersama keluarga dan kerjaya termasuk Shaklee dihati saya...:)

PROMO SHAKLEE bagi bulan JUN 2014 => VITAMIN E COMPLEX YER!!

BUY 6 FREE 1..

Apa kelebihan vitamin E nie akan saya kongsikan di Next Entry saya...Tunggu!!

Tutup buku Mei...Pandang Kehadapan..Fokus ....!!

Tahukah anda..

" Orang yang menghuni Syurga adalah orang Berjaya...

     Orang Berjaya adalah orang yang hidupnya LUAR BIASA"

Justeru itu..

mari kita jadi Hamba Allah yang hidupnya LUAR BIASA!!!


Ikhlas,

Zihan  013-3408184
Shaklee Independent Distributor

COD  :  Putrajaya / Bangi / Seri Kembangan / TTDI / Sg Petani




0 comments:

Post a Comment